Äntligen!

 Äntligen är den här helgen nästan över! Jag nästan längtar till min praktik, även fast ja inte direkt trivs som fisken i vattnet.. Men det får duga.. Den här veckan kommer nog gå ganska fort tror jag. Eftersom jag ska skriva på papprena till mitt nya jobb på onsdag.. =)
Det ska bli så jävla kul. Jag var på anställningsintervju i onsdags, och det kändes verkligen skit bra! Och  Ebba, ((chefen)) tyckte att det kändes jätte bra med mej.. Så ringde hon i fredags och sa att hon ville anställa mej.. *JIPPIE*
Den här helgen har gått så himla fort... men de e väl bara för att jag jobba igår... Men de e ändå skönt, vi gör ju ändå ingenting på helgerna..

Förra helgen va vi på 30- års kalas. Fredde fyllde ju 30. Andreas ex va där.. Jag e så jävla stolt över mej själv att jag följde me. Å ännu stoltare att ja stanna kvar.. Jag hade ju tanken på att dra hem. Men efter mycket övertalande av mina kompisar via sms så stannade jag kvar... Ända till hlav 2 tiden... 

Åhh snart e de julafton.. Bara en fjuttig vecka kvar.. Jag har nästan handlat klart alla julklappar... Lovley! Jag ska köpa nåt mer till min syster, men vette faan vad... hon har ju redan allt.. Jag har köpt en sak till henne men de e lite tråkigt, så ja ska kolla om ja hittar nåt mer... Så ska jag köpa nåt mer till Andreas och Anton.. Och så syrrans kille Micke... Men han kommer jag aldrig på vad jag ska köpa till... De e skit svårt...  

Nu ska jag gå o göra iordning mej, gå ner och hämta min lön och sen ska jag och Andreas gå ner på stan en sväng.. Bara för att få tiden att gå lite extra... 

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0