Dom sista julklapparna är äntligen inhandlade =)


Åhh vad skönt. Nu har jag varit nere på stan hela dagen och köpt dom sista klapparna...
Jag träffade Niklas där vi halv 2 tiden.. Vi satt o fika en stund på Nova, sen gick vi o köpte dom sista klapparna, och det känns hur bra som helst!
jag köpte ett presentkort till pappsen på Dressman, en wiskey till syrrans kille Micke, och en dyr jävla dator väska till min Andreas... Den kosta 700 spänn, men ja sa att den fanns på deras hemsida för 399, så jag fick den för det istället, fast me frakt, så det blev 499 istället... Men men, de e han värd. Han e värd de bästa.. Han och Anton... Klart mamma, pappa, syrran och alla andra också är värd det bästa... Men dom är kanske värd lite extra bästa.. Hmm nää nu blir ja lite förvirrad av mej själv, och börjar undra vad jag egentligen snackar om...
Alla i min familj är värd de bästa!

Nu ska jag titta på när Andreas äter falukorv och potatismos... Jippie...


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0