Idag skrivs papprena =) och jag har ett riktigt jobb!!

Just nu ligger jag i sängen jag e piss förkyld.. Inte alls kul.. Jag ser att klockan är på väg och närma sig  halv 11.. Men det bryr jag mej inte om.. Jag ska inte vara i stan förrän 14.30.. Men snart ska jag gå och göra i ordning mej... Lisa ville att ja skulle följa me henne ner på stan och köpa dom sista klapparna.. Men jag pallar inte... Ja ska bara åka in och skriva på papprena sen ska jag åka em och kurera mej..

Vad härligt det ska bli och verkligen kunna känna at jag verkligen har ett jobb.. Att veta att jag har de där jobbet som jag verkligen ville ha, som jag vet att jag ska gå till varje dag..
Nu slipper man tänka på att ja kanske inte har något jobb när ja är helt klar med skolan.. Då hadet jag fått sökt som springis.. Och det är verkligen värdelöst! Jag vill inte vetaq samma morgon om ja ska jobba eller inte. Faan vad skönt att äntligen ha fått ett jobb!! Slippa bli uppringd på morgonen och höra en krasslig röst säga: - Hej Sandra det är Lillemor från förskolan Grisen, kan du komma och jobba hos oss idag, för Lena är sjuk... Mmm ja kommer muttrar jag som egentligen nte alls har någon lust att jobba, utan bara vill dra täcket över huvdet och fortsätta sova... Aaaa lovley!! Nu slipper ja de!!!

Nä nu måste ja dra!

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0