Jul jul strålande jul....

78073-20

Äntligen så tror jag att jag lyckades ändra min text här på bloggen... Jag hoppas verkligen de..

Visst e han söt, den lilla trollungen... Anton... Hahaha... Han passat så himla bra i syrrans stövlar...

Snart ska jag gå ner på stan och köpa dom absolut sista julklapparna.. Fan vad skönt! Jag tror jag aldrig har varit klar så här tidigt med julklappar...

Igår var vi på IKEA, jag skulle köpa ljus till jobbet, sånna där stor- pack med vanliga värme ljus... Det fanns inte ett ända paket.. Bara doftljus men vem fan vill ha de lixom... Jag har ioch för sig det hemma, men på en reataurang så e de ju inte så hipp...

Snart e de nyårsafton... *SUCK* vi ska verkligen inte göra nånting då... Ha lite folk här som ska kka middag.. Jag tycker att både midsommar och nyårsafton är så himla överskattat.. Vad firar man?? Att det ska bli et nytt år? Man märker ju inte direkt nån skillnad.. Förutom att de e samma saker som händer år efter år... Man jobbar, man fyller år, de blir påsk, midsommar, sommar, man jobbar lite till, det blir höst, och då kommer dom dumma höst deprissionerna, sen blir det kallt, vinter, jul, stress, nyår... Samma sak år ut och år in..

Nä då mår jag hellre bättre dagen efter när jg fyller år.. Så man e pigg och kry, och orkar ta hand om gästena... Dvs, mamma, pappa, syrran, anton, micke, och andreas familj...
Jag ska nog för första gången baka en tårta på min födelsedag.. De brukar jag inte göra.. Jag brukar på min höjd ha några torra lussebullar som mamma har bakat.. Kanske nåt att dricka, saft eller kaffe, men de får dom göra iordning själv... =) Nu ska jag hoppa in i duschen...

Förresten, imorn ska jga skriva på papprena till mitt nya jobb.. Det ska bli så jäkla kul =) =) jag verkligen längtar!!

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0