~* Party ikväll *~

Härliga lördag...

Snart ska jga träffa min kompis Ylva och hennes 3 månaders lilla bebis... Åhh vad kul det ska bli.. Jag har inte träffat dom på jätte jätte länge.. Vi ska iväg och fika lite...
Senare ikväll ska jag och Andreas på  30 års fest hos hans kompis Fredde.. Det ska väl bli ganska kul, förutom att jans ex kommer vara där..
Andreas har sagt att jag inte får dricka ikväll... (((HALLÅÅ?? JAG HAR REDAN EN PAPPA))) Han är rädd att jag ska göra bort honom.... Men hallå, jag skiter väl i henne... Nu e ju den andra haggan mitt nya problem...
Jag fick en  ros igår av Andreas... Den e jätte fin, stor och alldeles blod röd....

Jag ska träffa Sara en svng idag me.. Hon ska få tillbaka sin Karl.. Jag har varit tamagotchi vakt... Sara sa att om jag råkade döda honom så skulle hon döda mej ;) och jag som är så jvla bra, glömde Karl hemma igår... men som tur var så levde han när jag kom hem ett gäng timmar senare... Skönt, då slipper jag bli dödad...

Nu ska ja hoppa in i duschen o fixa i ordning mej lite...

Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0