SVARTSJUKAN FÖRSTÖR MEJ! VAD SKA JAG GÖRA??

SVARTSJUKAN FÖRSTÖR MEJ! VAD SKA JAG GÖRA??


Asså jag blir galen!!! Denna jävla svartsjuka!! Men va faan! En kärring på Andreas jobb, med namnet vi kan kalla henne Mona... Jag hatar henne! Det började för någon månad sen, jag och Andreas va och träna på Astra.. Han stannar för o prata med nån.. Ja stannar och står och väntar på att han kanske ska presentera mej nån gång... Jag är trotts allt han flickvän... Närå, han presenterar mej inte, och hon visar inte heller nåt intresse för att ens veta vem jag är. Hon kollar snett på mej och fortsätter beté sej som en nykär 15 åring.. Skit löjlig! Jag kollar på Andreas, han ser precis likadan ut... Nånting säger mej att det har varit/ eller är någonting mellan dom. Jag tjuvtitta på hans mobil en gång, jätte dumt jag vet! Där stod det ett sms som han skrivit till fucking Mona, en söndag när vi var hemma hos mej. Jag satt och svara på några frågor som vi fått från skolan.. Han fick ett sms, jag fråga vem de va av... Det tog ett tag innan han svara, sen sa han öhhh Fredde... Jaha, tänkte jag och fortsatte plugga.. Men den gången när jag tIitta på hans mobil, så stog det Till Mona: nää hon sitter och pluggar, skit tråkigt, jag hade lika gärna kunnat vara hemma på mitt egna revir där jag iaf har nåt att göra... Hmm... jag visste faan inte att fredde hade blivit en kort blond brud- jävel!!!
Idag prata vi om henne igen, då va Jonnie me.. Jag råkade säga att jag hatar den bruden/ kärringen! Då blev de liv i luckan, hon är ju BARA en kompis... Men hallå??? Jag vet vart mina kompisar BOR!! och dom sitter och skriver till varandra på msn... Och det är ju top secret! så fort jag råkar titta åt det hållet, så trycker han på minus tecknet så allt åker ner....
Jag vet inte om jag börjag bli psykopat, eller om jag bara är allmänt dum i huvet.... Allt skulle kännas så mycket bättre om den där skabb råttan M O N A skulle försvinna från denna planet... Faan åk tillbax till månen ditt jävla ufo!

Annars e allt kanon... Jag har fått jobb på en förskola i Bredäng... och ska på en anställningsintervju imorn... Skit kul ju...

Nu ska jag fortsätta mysa här i min ensamhet... *LOVLEY*


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0