Tanten väckte mej!!

Imorsre vaknade jag av att telefonen ringde... Åhhh tänkte jag och vägrade gå upp för o svara. Men när jag hade lyssnat på den där fula ringsignalen i 10 minuter fick jag nog.
Jag gick upp och svarade med den ortevligaste morgonrösten jag någonsin kunde å fram.. Och fick genast dåligt samvete när jag hörde att de va "Agda 87" i andra rösten som ringde från sjukhuset och hade ringt fel.. Precis när jag skulle säga att de inte gjorde nånting så la tanten på luren i örat på mej... SUCK! Fast de va väl ändå ganska bra att hon gjorde de, annars hade jag ju ljugit. För det gjorde ju visst nåt... Jag ville ju sova vidare... Och inte kunde jag somna om heller, så de va bara och gå upp och låtsas vara glad... *mutter mutter*
Jag satte mej vid datan istället och gjorde lite teori frågor istället.. Det gick as bra, jag hade aldrig gjort de där och ändå blev ja godkänd...
Så skulle jag ringa syrran o prata lite då e de en röst som svarar:- Ja de e Anita. Hej Anita de e Sandra. Är inte Jessica hemma? - Nej du Sandra du har nog ringt fel, jag känner ingen Jessica och inte dej heller Sandra... *suck*  FELRINGNING!!! Jag trodde att de va syrrans svärmor som svarade, hon heter ju Anita... Sen såg jag att jag slagit fel...
När jag väl kom fram till syrran och berättadet om den lilla incidenten skratt vi båda ganska mycket...

Jag ringde precis till pappa för att se hur de gick för honom på lung- röntgen.. Men han får proverna nångån efter nyår tror jag.. Jag hoppas att pappsen blir bra snart..

Han frågade om han kunde hämta mej imorn istället för på julafton. ALDRIG! Jag vill ju vakna upp med min Andreas på julafton. Vi ska byta julklappa och äta frukost i sängen.. Åhh nu blev jag en aning irriterad!!

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0