Faaan vad lovley!!!!

Daniel en av mina bästa kill- kompisar i Södertälje ringde mig alldeles nyss och sa att han hade fixat extra jobb åt mig på restaurangen på berget =) Faaan vad lovley!! Så nu kommer jag äntligen ha någonting och göra på helgerna.. I stället för o festa hlea tiden...
Igår va jag och en annan kompis som oxå heter Hanna nere på Freja och skulle ta nån öl, syrran va också med ett tag, medans vi satt på Kroken.. Men sen när hon gick så gick vi till Freja.. Därmötte vi Hannas jobbar kompisar, som sa att vi skulle haka på dom till Tungelsta för att det va Rockkaraoke där... Så det gjorde vi.. Det var as kul där, och jag fick visa leg =) mohahaha.. Men de tar jag som en komplimang..
Nu ska jag ut o sola lite..
OVER AND OUT!!

Puss
Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0