Imorn drar vi!!!

Wohooo... Nu har vi faaan väntat länge, sen i december... i morn tar kadetten oss till Sölvesborg... Wihaaa.... Lovley, trodde aldrig att den dagen skulle komma... men nu e de bara en natt kvar i 08... Fan vad kul det ska bli!!!

Igår va vi på TAKIDA på grönan... AS GRYMT!!! Så jävla bra dom e... O Robert, tråkigt snygg han är...  Ohh lord, de e faaan så man nästan blir religös...
Helt sjukt, träffa mitt gamla ex där, Kim som ja va tillsammans me för 3 år sen, så stod vi o prata och sen va de inge mer me de. Senare satt ja o Anneli ute o rökte, så kom en kille, som ja kände igen as mycket, då visade det sig att han och ja va på kryssning för 2 år sen me min pojkvän, hans flickvän och ett annat par... helt sjukt, så satt vi o snacka, så berätta ja att ja träffa exet.. Sen ännu senare så satt vi o prata så vänder han (peter) sig om o pratar me nån, så kollar ja vem de va.. Och då va det Kim, då känner dom varandra och hade gjort lumpen tillsammans... Helt sjukt vad världen e liten....

Sen följde dom me ut, vi drog till Kellys, men de va så jävla tråkigt där, så jag drog och träffa Rebecca o /co på moache istället... där va de i allafall kul...

Nu ska jag färga håret och sy in våra tröjor som vi ska ha på Rocken....
Sen ska min snälla pappa skjussa hem mej så jag kan packa...

Puss
   Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0