Ohh lord asså!!!

Tjena!
Jag och Emeli va då på dubbel date igår... Hmm... Kan ju inte säga annat än att det sög! Världens tråkigaste date!! Björn blev skit sur och drog, för att han tyckte att vi va så tråkiga!?? FUCK HIM!!! Ohh lord!! Herre gud!! De e för faan så man blir religös.. Han tycker inte att vi ska träffas nå mer, för att jag har fått mina chanser (?) men skötte dom inte snyggt... HALLÅ?? Vad då för javla chanser?
Men men... Gråt inte över spilld mjölk, det finns fler fiskar i vattnet!! Alla vet väl att killar är som dom är...

Wohooo.. Imorn e de Takida som gäller!! Lovley sen blir det väl Kellys tror jag...

Nu ska jag krubba frulle!!

Puss
  Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0