Försvinn inte från meeej!!!!

78073-16


Jag vill ju att snön ska stanna! Men den bara försvinner från mej... *typsikt*.

Idag har vi självständigt arbete... Nice... Jag sov ända till 11.06 skit skönt. Jag har inte sovit så skönt på flera veckor.. De kanske e för att höst- ångesten är på väg bort...

Ha, jag förvånade mej själv igår, i skolan.. Snacka om att jag hade hängt me. När vi gick igenom de vi hade gjort innan lunchen.. Jag svara på allting, så läraren o alla andra i klassen tappa hakan... Jag som inte svarar på någonting annars...
Men de va väl bara för att ja tyckte de va kul o intressant.. Vi håller på me en kusr som heter "Barn med speciella behov". Svin kul!

 Nu ska jag å o plugga vidare... Kanske skriver mer sen om jag orkar...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0