Denna jävla svartsjuka!!

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN

FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN

Jag vet inte vad jag ska göra... Sara min ena homies hennes psykolog säger att om man är svartsjuk så ska man inte bry sig.. Man ska låtsas som ingenting.. Aaaa... men tjoo hej Husein de e ju så jävla lätt!!!!!!!!! Faaaan ja lackar!!! Vad ska man göra lixom...

Den här helgen ska jag vara hundvakt till Troysan... Världens sötaste hund.. Ylva och Daniel kom och lämnade honom igår kväll, så ska jag ha honom tills på söndag... *lovley* då vet man iallafall att man kommer ut och rör lite på sig...
Nu är jag hemma hos Andreas, han är på taco/ räk kryssning med jobbet, så jag är hemma me hunden.. As skönt och få vara lite för sig själv ibland... Man behöver det.. Annars går man varann på nerverna och man hinner aldrig sakna varann...
Imorgon kommer jag också få vara själv, för då ska han till sin brorsa som fyller år.. Och jag kan inte följa me eftersom hans kärring e allergisk... Men det sket man ju i egentligen... Hahaha... Nää... eller..

Jag prata me mamma idag, hon är ju för gullig.. Hon hade satt in pengar på mitt konto, även fast hon visste att pappa redan hade gjort de.. Söta mamma och pappa! Det är tur att dom finns....

Nu funderara jag på om jag ska gå och sätta mig med min chips- påse, mina popcorne, mitt godis och min sockerdricka och svulla gärnet..

Nästa helg drar man kanske till Uppis och hälsar på Piffsan.. Tjejerna kan ju behöva nån som kan parta.. hahaha... Piffen behöver ju iallafall mig nu när Empan har gått och blivit pansionär.. Hon vill ju åka hem så fort dom kommit ut... Det duger ju inte för mig.. Är det party så är det.. Och då ska det vara hela natten.. Men först måste jag kolla om jag kan låna pengar av någon... Mamma och pappa går ju inte och låna mer av efetrsom jag redan är skyldig dom ett gäng me pengar...

Men det löser sig... Allt löser sig förhoppningsvis med tiden....

Time to go...
OVER AND OUT!

Puss arga Bitchen







Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svartsjuka är grymt jobbigt.

2006-10-06 @ 23:09:24
URL: http://Qarolinew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0