En klump i magen...

I morgon ska jag göra gastrostopi... Gulp.. Inge kul... Fan jag som får kvälvningar bara jag stoppar en tandborste i käften... Men men... Man kan ju hoppas på att dom hittar vad som är felet.. Nåt skumt är det...
Dessutom ska jag till vårdcentralen imorn me... Och kolla varför jag har så konstigt ont i huvudet hela sista tiden... Sara min kompis ringde till sjukvårdsupplysningen och prata me en sur kärring för hon var orolig varför jag hade ont hele tiden.. Då sa hon att de kunde vara hjärninflamation... Hmm.. skumt.. VADAN DETTA?? Sen prata ja me tanten men ja visste inte att hon var en grin kossa.. Hon sa att ja på en gång skulle åka hem och stanna i sängen minst veckan ut. Och att jag skulle prata me läkaren imorn.. MEN HALLÅ?? Han har ju fan inte tid för mitt huvud, när det är min mage han ska kolla upp...
Sen ringde jag iallafall vårdcentralen och fick en tid...
JIPPIE!! Jag som verkligen ÄLSKAR (!!!!) sjukhus... NOT!

Jag missade Bandit festen i fredags för att ja va sjuk.. FUCK!! Men Piffen sa att det var alldeles för mycket folk för att de skulle vara kul..
Och vad har händ med Puffen då? Hmm... Jag tror hon har blivit en pansionär... En glad en i så fall... Hon vill ju åka hem så fort dom har gått ut... Knas- Maja =)

Igår var min mamma, pappa, syrra och syrrans unge Anton hemma hos mig.. Jag och Andreas hade bjudit dom på taco.. Jätte bra.. Pappa betalade all mat när vi va och handla.. Kanske ska bjuda dom på middag fler gånger.. Dessutom var det mamma som lagade mestadels av maten.. HAHAHA... Om det är nån som vill komma och äta mat hos mig så e de ju bara och handla me dej de, men du får faan laga den själv också... hahaha

Anton (syrrans unge) han e så jävla cool! Aj lööv him! Han e ett riktigt litet busfrö.. Om man e på dåligt humör på dagen och träffar honom, då kan man inte bli annat än på topp humör... Så fruktansvärt söt e han.. Ett riktigt litet charm- troll...

Nä nu ska jag ta och göra nåt vettigt...

Ha det bra...
OVER AND OUT!

Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0