Fruktansvärt irriterande!!

*~The vamp~*

Ehh.. Faan vad skönt. Ännu en helg över. Dom flesta brukar säga tvärtom. Åhh nej inte måndag! Men va faan ja gör ju ändå ingenting på helgerna. Ja umgås ju bara me Andreas hela tiden. Så de spelar ju ingen roll om det är helg eller vardag... Allt ser ju precis likadant ut iallafall...
Vadan denna helg?? Jo, så här har min helg varit..
Jag och pappa skulle åka o köpa en bärbar dator till mig i lördags. Så ringde ja till pappa 9.30. för att höra om vi skulle åka nångång. Men pappa orkade inte, dom skulle på 50 års fest på kvällen.. (Det sket ju jag i!) Pappa sa att vi kunde åka nästa helg och köpa den där datan. Men om jag vet nåt jag vill ha, då ska ja tamefaan ha det på en gång!!
Det slutade med att jag och pappa blev osams. (inge kul.) aa iallafall. Han la på luren i örat på mej! Va faan lixom!
Iallafall med min envishet så skulle jag promt ha min dator, så jag tog med mig Andreas och åkte till expert. Hans syrras kille kan mycket om datorer, han sa att det fanns en bra där för bra peng. Så vi åkte dit och köpte den.. Han som sålde den sa att allt redan var installerat på den. Den datan stod som visnings dator och blev därför ännu billigare. Väl hemma så börjar jag leka med den. Helst hade jag ju velat formatera hela datorn, men eftersom man inte fick med sig någon skiva så tänkte jag att det inte skulle gå. Efter ett tag när jag inte hade rört datan gick skärmsläckaren igång. Jaha de va väl inget med de. Bara de när ja rörde på musen så skulle jag skriva in experts lösenord... Hmm.. som om jag kunde de.. Nähä så de va bara o dra ut sladden o börja om.
I söndags åkte jag och Andreas tillbaka till Expert.. Efter 1.5 timme så åkte vi hem igen... Utan dator.. Jag lämnade tillbaka den. Mest som protest för att han lurat mej.
Vi åkte till Siba istället och köpte en annan.. Visserligen va den dyrare.. Men den e mycket bättre och dessutom är den snyggare också..
Så så har min helg varit..

Faaan vad jag längtar till imorn!! Då ska jag, Hanna och Emeli gå på TAKIDA!!! Faan vad kul!! Det var ju inte direkt igår man träffade dom.. Det blir 3:e gånge gillt som vi ser TAKIDA! Och det lär ju knappast bli den sista heller..
Lite irriterande är ju att vi betala 240 spänn för biljetten, och att Bandit ska ha fest på Onsdag me TAKIDA som gästartister.. Och det är GRATIS!
Jaja... inte mycket o göra åt saken!

Nu ska ja göra andra saker...

OVER AND OUT!

Puss Bitchen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0