Kärlek, vänner o skola

Jamen jaha.. De va ju lixom inte igår man satt och skrev i bloggen direkt... Men nu får de bli andra bullar... Jaha, vad har hänt då?? En jävla massa...
Jag har börjat plugga till barnskötare nu.. Vid Odenplan.. De e faktiskt inte kul... Vi gör lixom ingenting, de känns som lärarna inte vet vad vi ska göra... Men men, de skiter ja i, jag vill bara ha papper på att jag äntligen är utbildad barnskötare...

Jag har dessutom gått och kärat ner mej... Äntligen... I Andreas.. Jag som hade förbjudit mej och bli kär igen... men men.. ibland kan man visst inte bestämma över hjärtat.. Ja e iallafall kär! Vi har bara varit tillsammans i snart 2 månader, men de känns som de snart e 2 år... Men de e bara för att vi umgås varje dag.. Vi har bara sovit ifrån varann 3 gånger.. 2 gånger i början och nu i helgen..

Vad har mer hänt egentligen??
Aaa just de, ja har ju varit ute i Nynäshamn i helgen... Men de hade ja ju nästan förträngt... Jag verkligen hatar det stället... Asså de ju tragist att folk i min ålder bor kvar där. Dom borde verkligen flytta där i från och märka att det verkligen finns ett liv utanför lilla Nynäshamn.. Faan jag blir ju nästan förbannad...

Jag är i allafall glad att mina favorit tjejer har flyttat därifrån... Lovley!! Så nu har jag bara mamma, pappa och syrrans familj som jag behöver bry mej om... Och jag önskar att dom också ska ta sitt förnuft till fånga och flytta där ifrån... Men det kommer väl aldrig ske... Så jag kommer ju aldrig helt komma från den lilla  "staden som gud glömde"...

Snart ska jag dra till sjukhuset... Ja ska snacka med en läkare om nånting... Jag låg ju inne för ett tag sen, dom trodde först att de var blindtarmen.. Men nej nej... Sen var det tydligen gallsten.. Som dom hade sett på skickt röntgen.. Så förra måndagen va jag på sjukhuset och gjorde ultraljud, men då såg dom ingen sten... Hmm.. denna underligga kropp...

Piffsan, ja hoppas du e nöjd nu när ja äntligen har uppdaterat min blogg lite...
Fan vi måste ju hitta på någonting nån helg... Vi måste festa riktigt hårt!! Jag saknar ju er...
Man kanske skulle råna en bank för att kunna ha råd att ta tåget dit nångång =)

Nu e de dax att kasta in handuken, och göra något vettigt!

Over and out!

Puss Bitchen





Kommentarer
Postat av: Anonym

töööönt!!

2006-09-12 @ 17:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0