Du kan kalla mej ego!

ÄLSKA MEJ!!

Jag är narcissist och spegelterrorist som kräver mer av livet
Mellanbarn som glömts bort i hanteringen
Jag och jag och jag och jag, allting handlar om jag
Men det är mitt liv jag lever dag för dag för dag

Älska mig
jag vill inte ha konflikter
Älska mig
jag vill vara duktig
Älska mig
mig och mig och ingen annan
Älska mig
Ge mig kärlek
När jag står på scen med andra måste jag synas mest

Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig

Jag blir äldre och mindre attraktiv
rent utav fulare
Åren går så fort att jag har svårt att följa med
Jag byter punkfrisyr mot munkfrisyr
och ansiktet det skrynklar ihop sig
Men mina egocentriska behov dom kvarstår år efter år

Älska mig
Jag vill inte ha konflikter
Älska mig
Jag vill vara duktig
Älska mig
Mig och mig och ingen annan
Älska mig
Ge mig kärlek

När jag pratar ska alla tystna och lyssna med andakt på mig
Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig

Jag vill att alla ska vända sig om med beundrande blick när jag går
Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig
Älska mi-i-i-i-ig
bara mig
Älska mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0