Skansen=)

Idag har jag varit barnvakt till syrrans unge, Anton.. Han e ju världens sötaste! Vi har varit på Skansen.. Det var jätte mysigt, synd bara att det var så kallt.. Men det var jätte kul.. Sara och hennes systerson Collin följde också med.. Det var jätte kul! Anton total dissa mej nästan hela tiden... Det var bara Sara som dör istortsett hela tiden.. Kul... *mutter* Vi tog 10 tåget in till stan, där mötte vi Sara o Collin vid slussen, sen tog vi båten över till Djurgården.. As nice...

Idag ringde jag till restaurangen där jag jobbar extra, nu har jag iochförsig inte jobbat dät på ett tag.. Men jag tänkte prata med Daniel, men han va ledig.. Så det var Niklas som svara.. Han fråga hur det var och grejer och tyckte inte om att jag bodde i Nynäs, eftersom han hade lagt in mej på massa arbetspass... Kanon! Jag sa att jag ville jobba ändå, så nu har jag fått varannan helg.. As nice, då vet jag iallafall att jag har något och göra dom helgerna...

Nästa helg är det rock on som gäller för hela slanten! Faaan vad jag längtar! Det ska bli så jävla kul!!! Och sen på söndagen när vi kommer till hamn, så e bussen där för o plocka upp och dra iväg till Uppsala.. Där ska vi fisa Valborg som aldrig förr vill jag lova!
Jag, Piffen och Puffen va där förra året me, men då va vi bara ute på kvällen, nu ska vi festa från lördag till måndag.. Och släppa alla hämningar=) öhh... föresten så har jag inga... hahaha...

Nu ska ja prata me Piffen hon ringde precis=)

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0