Utan mina vänner klara ja mej inte!

Nu har jag sorgligt men sant flyttat hem till mina föräldrar.. Ja flytta till dom igår men har knappt varit där... Ingela kom o hämta mej igår så åkte vi och hyrde rulle...
Men sen när vi satt här så blev vi mer och mer party sugna.. Men jag hade bara mjukisbyxor med mej, så ja skulle låna tt par jeans av ingela, men alla var alldeles förstora.. Så det blev till o glutta på filmen.. Den var ur dålig!
Sen gick vi och la oss vi 01.45 tiden, och tänkte att vii skulle lyssna på lite sagoband.. Men vi låg och prata gammla minnen, åh guud vad vi skratta..
Sen tillslut så somnade vi då hade klockan redan passerat 4...
Imorse vaknade jag av min mobil som ringde... De var Anton... Han skulle fråga om jag ville följa med honom och syrran till Farsta.. Och efter mycket om och men så bestämde jag mej för att följa med.. Jag fick låna kläder av syrran, så ja slapp mina mjukisar...
Jag hittade 3 par skor som jag köpte, på skopunkten såklart=) de e nog bara där man köper 3 par skor...
Jag hittade även massa snygga tröjor och klänningar på Gina, men eftersom ja e en fattig och halvt bostadslös tjej just nu så fick de vänta...
Efter svängen i Farsta åkte jag med syrran hem.. När ja prata med Ingela så sa hon att om jag ville sp kunde jag ta hennes nycklar och åka till hennes lägenhet och vara där. Och de gjorde jag.. Så nu sitter jag själv i hennes lägenhet och bara njuter av ensamheten.. Första timmarna undrade jag hur jag skulle klara mej, men nu e de bara skönt!
Ja prata me Piffen idag, hon o Empan skulle dricka lite vin.. Då kom vi på den genejala idén att jag kunde ju faktiskt åkt med Empan upp idag och ner med henne imorn... Men nej nej... De kom vi ju på alldels försent...

Just nu ligger jag och slappar i Ingelas soffa, ja har tv:n på men egentligen e den bara på för att det inte ska vara så tyst... Det e Zorro på =)
Jag hade bullrat upp med chips, godis, cola och nötter, men ja e inte sugen på nåt av de...

Imorn ska jag och Ingela ut.. Vi ska ut här i Nynäs... Mindre kul... Men men... Man har ju inte roligare än vad man gör det till...

Ja funtar på o kanske lägga mej i sängen o kolla på nån film på datan... Men ja vet inte om ja pallar lyfta mitt arsle o gå dit...

Nu e Andreas full och total terrar mej på msn.. Jag har gett upp.. Ja svarar inte när han skriver för han e så otroligt trög. Jag vet fortfarande inte hur det kommer bli mellan oss.. Eventuellt ska vi träffas på måndag och göra up hur vi ska göra med sakerna vi köpt ihop...
För hur vi än gör så ska vi inte bo ihop..

Utan mina vänner hade jag aldrig klarat de här. Jag känner mej så otroligt stark med er i ryggen. Och självklart ska jag inte glömma min underbara syster som jag också får ett stort stöd av! Jag älskar er av hela mitt hjärta!

Puss och kram Bitchen

Kommentarer
Postat av: Fröken Plingen !!!

Jaa vi hade det såå mysigt igår. När vi låg där å snacka så kände jag verkligen hur jag saknar dom gamla tiderna när vi alltid sov hos varandra och hittade på alla bus som vi idag skrattar åt. Vi har så många minnen ihopp du och jag och vi ska inte tala om alla intern skämt =)
Du är världens starkaste tjej, jag är så stolt över att du inte trillat tillbaka än enda gång hittills. och du ska veta att du ändå har ännu mer att ge.! Lova mig att INTE ta några förhastade eller ogenomtänka beslut. Vill att du ska vara lycklig min gumma ! puss plingen

2007-04-06 @ 23:54:19
Postat av: Piffsan!

Stumpan, du är så stark! Förstår att de känns piss. Först att flytta hem igen sen att de hemmet ligger i nynäs till råga på allt. Verkligen tillbax på ruta ett, men de e bara en kortare stund av ditt liv! Du klarar de här, du är ju redan halvvägs tillbaka till ditt riktiga jag. Du är stark!! Puss piffsan

2007-04-07 @ 11:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0