oj oj

usch och fy vad trött jag är... ska gå o sova nu fast klockan inte är mer än 20.00...
Jag gick upp strax efter 04.00 idan/natt.. Va på jobbet 06.15 för att måla klart ett rum innan elektikern kom... Ja han inte bli klar...
Jag jobbade över igår för att de skulle bli klart... Men nej... Orka! Imorn börjar jag egentligen 8.45, men eftersom jag har gått tidigare 2 dagar så har har jag 2 timmar o ta igen.. Därför tänkte jag nog börja tidigare och även jobba över ett par timmar...
Idag har jag varit på röntgen... Får svar om 4-5 dagar...
Anna-Karin och jag har tittat på film. Jag somna och även hon... Bra film eller bara trötta???
Nu ska ja hoppa in i duschen för att sen sova min underbara sömn... *Längtar*

Jag saknar min Samme jätte mycket och längtar tills på lördag eftremiddag när vi ses... Efter jobb och slit ska de bli riktigt mysigt och bara få krypa ner i hans armar och bara känna sej älskad!

Sov och dusch dax!

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0