Shopping o minus på kontot


Imorgon ska A-K på begravningen, jag hade verkligen velat följa me henne. Men eftersom man jobbar så blir de ju som de blir..
Idag fick vi reda på att de inte kommer vara några barn på förskolan imorn. Så då bestämde vi att vi börjar 9 och slutar vid lunch. Vi har ju blivit klara me nästan allting som behövdes..

Jag träffa A-K en sväng på stan, jag skulle hämta ut hostmedicin och tänkte gå till skomakaren en sväng, men de glömdes bort.. Vi gick in på Wedins för o kolla en sväng. Hitta ett par träskor som e hur snygga som helst, även ett par ballerina med körsbär på, dom va mest billiga och sköna.. De va ju halva priset på reapriset.. Jag älskar när det är så..
Sen gick jag in n sväg på VILA en av mina favvo affärer.. Där hitta jag en sån jävla snygg skinjacka.. Åhh blev helt käääär! Men med mina inte ens 400kr på kontot räckte de inte till.. Istället hitta ja en annan jacka, ja har letat efter nåt liknande hur länge som helst... Den blev min... Nu har jag minus på kontot, men har iaf snygga skor och en nice jacka... Dessutom har ja lite mat i frysen... Annat fall får ja panta burkar och köpa mej nudlar =)

Nu ska ja ringa Samuel och sen sova=)

Puss Bitchen

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0