Underbara!

Jag har nog världens bästa pojkvän... =)

I lördags så va jag, syrran, mamma, Jennifer och Samme inne i stan. Vi va o kolla på Prideparaden. Fy så kul! Samme fick ragg av en homo. De va riktigt kul =)
Fast jag måste nog säga att Prideparaden absolut inte va lika kul som den va förra året. Då var det mer drag..

På söndagen hade vi absolt ingenting och göra, så vi gick ner en sväng på stan o kolla runt lite.. Samuel köpte den absolut snyggaste skinnjackan till mej, inne på VILA... E han inte för bäst? Jag köpte även ett par pums..
Efter rundan på stan, åkte vi runt överallt i Södertälje o kolla runt.. Vi hittade Märlarbadet som ja undrat vart de legat, och även skidbacken... Hmm om man kan kalla de backe... Fjuttkulle skulle ja nog kalla de...
Efter ett tag ringde ja mamma o kolla vad dom gjorde.
Pappa, Anton, syrran och Jennifer va på folkrace.. Fy så kul... Finns de nåt roligare? Jag o Samuel åkte dit och kolla på sista finalerna... Sen bjöd vi in oss själva på middag hos mamma o pappa. Men innan middagen så tog vi en sväng i hamnen där pappa köpte glass åt oss...
Sen åkte vi hem och myste resten av kvällen..

Idag har jag varit hos läkaren. Jag skulle få ett invaliditetsintyg skrivet. Men eftersom jag fortfarande har problem med både axeln, nacken och ryggen så ville hon inte skriva nåt förrän jag röntgat axeln, bröstryggen och nacken. Så jag ska dit nån dag i veckan och göra det.

Nu ska ja hoppa in i duschen sen sova... Förresten, idag sökte jag mitt första jobb uppe i Östersund...


Puss Bitchen

image65

image61

image62

image63

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0