Vilken kväll=)

Igår kväll hände nåt fruktansvärt märkvärdigt... hahaha.... klockan 22.00 när jag precis hade borstat tänderna, så plingade det på min dörr... Vem faan e de? Va min tanke... Så när jag tittar ut genom titthålet så står en naken karl där endast iklädd ett par Y-front kallingar...
Hade inte Samuel varit där hade jag aldrig öppnat!
Efter en stunds fundering och ett antal knackningar på dörren så öppnar jag.. Jag visste verkligen inte vart jag skulle titta...
Han bad om ursäkt att han plingat på mitt i natten (?) men förklarade att han bodde i porten brevid mej på våning 1 och att han hoppat ut genom sitt fönster i sömnen... Jag kunde inte låta bli att skratta... Men försökte hålla mej så gott det gick... Han frågade om jag hade lust att öppna porten till honom. - Hmm, okej vänta lite blev mitt svar... Jag stängde dörren igen och stod och tänkte lite samtidigt som ja skratta.. Jag bad Samuel följa med. Men jag hade redan hunnit öppna dörren innan han kom..
Han ( snubben med Y-fronten) berättade att han var väldigt full, och att hans pappa skulle döda honom nu... Hahaha...
Han var ca 32-40 års åldern... Det var verkligen ingen vacker syn jag fick vill jag lova... Men guuud vad jag skratta efteråt.. Jag fattade inte riktigt vad som hänt, förrän jag ringde mamma och berättade.. Hon skratta på rätt bra hon me...
Att allt sånt händer mej....

Nu ska jag sova! Och det kommer inte bli ett svårt projekt vill jag lova! Jag e dödens trött, efter 11 timmar på jobbet....

Puss Bitchen  ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0