En bakis dag med Troysan

78073-23

Igår var mamma och pappa hemma hos oss och käkade middag.. Efter de var det mening att Fredde och Ida skulle komma och fika och kolla på film, men eftersom det blev så sent så ska vi ta det idag istället.. Jag och Andreas var ute och gick med Troy, så gick vi förbi Valuta och prata lite med Daniel, då bestämde vi att vi skulle komma ner en sväng och sitta o snacka lite skit.. När vi hade varit där ett tag så fick Niklas för sig att vi skulle gå ut.. Och så blev det.. Vi hamna på Stanleys och jag kan lova att vi va dom äldsta där... Iallafall Niklas 40 år och Andreas 33år... Men det var kul som faan vill ja lova=) 
Idag mår man ju som man förtjänar.. Men nu efter lite mat i magen och en promis med Troy mår ja en aning bättre...

Anna-Karin ringde mej nyss och berätta att Jonas hade gjort slut.. Det var väl inte mer än väntat egentligen.. Men hallå han e faan 37 och borde ha lite mer stake i kroppen än att ringa och göra slut.. Men men... Vad ska man säga...

Daniel frågade mej om jag kunde jobba när de e karaoke den 27 men eftersom vi har andra planer så blir det inte så... Jag ska jobba den 3 februari i stället, så min födelsedags middag med mina nära och kära blir inställt... Men de kommer fler helger för det=)

Imorn börjar jag mitt nya jobb... Det ska bli så jävla kul! Jag e lite orolig att jag och min arbetskamrat kanske inte kommer överrens... Men sånt löser sig alltid...
Nu ska vi kolla på film...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0