SNART SEMESTER!

Snart e de semester... Faan vad ja längtar!! Ja, Samuel, Calle o Teresia ska kanske dra en sväng till Riga... Men de e inget som e bestämt.. Sen funderar ja o Samuel på o kanske dra en sväng upp till kusinerna.. Men vet inte om vi hinner.. Eftersom vi bara har en vecka på oss... Eftersom de e löning den veckan, och mamma o pappa har slut på semester så tar dom Doris...
Hade ju vart skoj o följt me till Gotland, men har man inga pengar o kattvakt så e de bara o gilla läget...

Åhh jag har äntligen fått tillbax min dator =) man känner sej helt outstanding när man inte har den... Snacka om att de e beroende framkallande...
Så satt jag o tänkte på vad man egentligen gör när man sitter framför den... Men ja kom inte p ånånting.. Jo att man sitter framför msn, men de e ju inte direkt att man sitter där hela tiden...

Ja ja, nu ska jag slagga o kolla vidare på Allsång...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0