ja vet att du väntar...

78073-29

Det här e precis lika jobbit för mej som det är för dej. Jag vet att du väntar på att få ett svar. Men det har bara gått en dag och jag har inte hunnit tänka speciellt mycket på den tiden..
Snälla låt mig få ta den tid jag behöver. Jag vill inte bli på skyndad. Jag vill tänka ifred. Låt mej då få göra det!
Jag väntar också, men jag förväntar mej inte att ja ska veta nåt dom närmaste dagarna!
Jag tycker att det är jobbigt när du ringer och smsar. Helst skulle jag vilja att du inte ens hörde av dej. Men ändå saknar jag dej.
När du säger att du älskar mej, så svarar ja inte.. Anledningen till de e för att jag inte kan säga att jag älskar dej. För jag vet verkligen inte om jag gör det...

Allt jag vet är att du betyder väldigt mycket för mej.

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0