Jag hatar o vara sjuk!

Usch, tvi och fy för att vara sjuk... Nu har jag fått halsfluss och käkar pencilin... Men jag mår ändå skit bra, lite förkyld... Men jag får inte jobba förrän på torsdag, då har smittorisken gått över.. Men torsdag, de e ju skit långt dit.. De e ju bara tisdag...
Jag ska snart gå ner på stan och hämta ut min host medicin och pencilinet..

Nästa vecka ska vi på kryssning med jobbet, de ska bli ganska kul... Men jag ska ta de lugnt.. Vi ska ju ha planeringsdagar...

Idag vaknade jag klockan 9.00 då gick jag upp och färga håret, käka frulle, starta en tvättmaskin och dammsög. Efter ja duschat och tagit bort färgen, gick jag ut på ballen ett tag och bara satt och njöt av solen... De e så härligt varmt. Äntligen vår... Men jag skulle inte bli förvånad om de skulle komma ännu mer snö igen, bara för att det ska dröja innan de blir sommar...

N väntar ja bara på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan hänga tvätten och sen dra ut i solen...

Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0