Söndag o bandy final...

Nu e de söndag igen... Ja fattar verkligen inte vart helgerna tar vägen.. Även fast man inte gör nåt speciellt så rusar dom bara iväg...
Idag har ja kollat på bandy finalen... De var en kalas bra match.. Hammarby ledde med 3-0, sen kom Edsbyn upp och de stod 3-3 sen blev de förlängning och Edsbyn vann... SKIT SKIT SKIT!!

Idag har Andreas syrra bokat våran stuga och resa till Gotland... De ska bli as nice... Ja längtar som faan.. Skönt o komma bort!

På torsdag åker vi på kryssning med jobbet... De ska bli skit kul!! Andreas ska föra över pengar till mej då=) eftersom jag får lön på fredag... Tur att man har honom... hehe...

Nu e jag hemma sjölv igen.. Ganska skit skönt faktiskt, Andreas e ute och går men jag pallade inte... Han kallar mej lat, medans jag själv kallar mej bekväm... De e stor skillnad =)

Åhh vad jag längtar till sommaren.. Jag hoppas att de kommer bli en kalas sommar=) men enligt väder snubbarna ska det ju bli den varmaste sommaren hitills... Bara o hoppas på att dom har rätt..

De kommer nog bli en ganska lugn sommar i år.. Jag har ju bara 3 veckor semester.. +2 men jag tror inte man får ta som i följd... Ja vet inte.. Men ja ska spara dom 2 till i höst då vi ska åka utomlamds... Jag, Andreas, Fredde och Ida... De ska bli kul. men de e inte säkert att dom ska åka med.. Men annars blir de bara jag och Andreas.. Ganska skönt och bara pka iväg vi 2...

Jag ska nog snart börja med maten... Vi ska äta fetaost fyllda pannbiffar, potatis och brunsås... Sen ska vi kolla på "Förortsungar"...

Ha det bäst!

Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: Plingen

Du seglar lungt du låter det som =) .. ja ja, så man får inte se dig nån ting i sommar asså ? *TÅR* Puss Din Pling

2007-03-19 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0