Träningsverk, trött o Takida!

Idag pratade jag med Ingela en sväng i telefonen, hon berätta att hon hade skaffat sig en blogg... Då slog det mej att jag faktiskt inte har skrivit i min på huuuuur läge sen som helst...
Faan... Jag hinner ju aldrig... Jag jobbar ju på dagarna och kommer hem vid 18-19 tiden, då äter jag middag sen e de ju nästan dax och hoppa i lopplådan...
Och sist när jag hade skrivit världens längsta inlägg så försvann det bara... *mycket irriterande*
Men nu när jag e alldeles ensam hemma och bara njuter av ensamheten så tänkte jag att nä nu jävlar ska jag skriva några rader!

Mycket har hänt sen sist... Men jag kommer inte på nåt nu på rak arm... Jag och Andreas har förlovat oss =)

Joooo  28-29/4 drar vi på BANDIT kryssning! Hur kul kommer inte de bli??? Vi e 8 st som har bokat tillsammans, men sen e de massa andra som man känner som ska åka... Faaan vad jag längtar!! Och det roligaste är att Takida ska spela på båten... Hur kul som helst.... 4e gången gillt!

Vi ska åka på kryssning med jobbet snart oxå... Skoj... 22-23/3 på Andreas födelsedag... Vi ska ha planeringsdagar... Sen kommer det bli en del festande med såklart!!

Nu ska ja kolla tv... Bandyn börjar snart. Och vinner Bajen idag så blir det förmodligen Uppsala den 18:e....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0