Kär o glad igen =)

Kär o glad igen =)

Jag är så fruktansvärt glad att jag gått vidare i mitt liv. Jag känner mej som en helt ny människa! Jag är så fruktansvärt glad att äntligen kommit ifrån de där "onödiga" förhållandet, som mestadels bestod av massa tjaffa, bråk och från hans sida lögner.

Jag gjorde mitt absolut bästa bestlut när jag verkligen bestämde mej för att följa med på Bandit kryssningen.. jag som tvivlade i början. Jag e så fruktansvärt glad att min underbara tjejkompisar övertalade mej!
Hade jag inte åkt på kryssningen hade jag aldrig träffat Samuel...
Åh hade jag inte träffat Samuel så hade ja inte varit kär nu... =)

Ja o Samuel har träffats varje helg sen vi träffades på båten.. Jag va hos honom i helgen och de va den absolut bästa helgen jag någonsin varit me om..
Det har varit så fruktansvärt skönt o kommit bort från 08. Ja e så less på den här stan. Och de bästa e ju att jag fått varit me min prins hela helgen, de har varit super mysigt o super kul!
I fredags när ja åkte, så åkte jag till Eskilstuna, vi skulle umgås lite me Calle, och Samme hade varit hos sina för'äldrar på dagen.
Nä ja väl anlänt så va maten precis klar... Korvstroganoff.. Mmm... Mäster detektiven Calle Blomkvist va minsann en riktig kock=)  Efter maten så kolla vi lite på TV. Sen kom en kompis till dom, men ja kommer inte ihåg va han hette... Så spelade vi kubb... Åh eftersom ja e sån dålig förlorare så va de iknte kul när man förlorat typ 6 matchen o bara vunnit 2...
Sen åkte ja o Samme till Donken o tjacka 2 chesa... As gott! Sen åkte vi hem till honom...
Hemma hos honom möttes jag av världens finaste lägenhet.. Den va så fruktansvärt fin, så de va inte bara Samuel ja blev kär i utan även hans lägenhet =)
På lördagen så gick vi inte upp förrän 13.00... Vi låg jätte länge o bara mös innan de va dax o dra till bolis.. Vi tänkte köpa lite vin som vi skulle dricka senare på kvällen när vi skulle ta ett långt o varmt bad...
Senare på lördagen så bestämde vi oss för att gå ut och Vi tänkte gå ner till stranden... Bara de att Samuel trodde att ma kun de a en annan väg ner.. Aja tänkte ja och gick glatt efter.. När vi helt plötsligt kom fram till värsta blötmarken, och man va tvungen o gå på plankor för att komma fram så började ja ana att vi va .llite fel... Men vi fortsatte.. Efter ett tag kom vi fram till en röd liten stuga med vatten och en egen brygga. Jag tror att det är den stugan alla dansband sjunger om =) Då  va båda helt säkra påö att vi gått fel.. Så vi vände... Helt plötsligt tog vägen slut, och vi bestämde oss för att gå höger ((dumma oss)). Vi gick och gick och gick... Över en hage, där va ja skit rädd att de skulle komma får eller kor... Sen n i skogen igen, där va ja livrädd att stöta på vildsvin... Vi gick o gick och fortsatte att gå... Tillslut fatta vi att vi va fel... IGEN... De va jätte uppbökat där. ((av vildsvin)) precis när vi gick där o prata om vad man skulle göra om man stötte på ett vildsvin så hörde vi värsta skriken.... De lät precis som griskultingar... LIVRÄDD!! Snabb som fan va ja o vända på klacken och nästan halvsprang tillbaka.. Vi fortsatte o gå... Tillslut kom vi fram till första korsningen som vi redan passerat 1 gång tidigare.. Där tog vi höger... As varmt hade de blivit då... Men men... Tillslut hamna vi pöå rätt väg... Och den va inte tråkigt lång... Den tog verkligen aldrig slut... Efter många långa stunder senare och mycket tjat på mej om hur långt de va sen när vi skulle tillbaka så såg vi äntligen vattnet. Jippie! Framme... Vi satte oss på bryggan och myste lite medans vi tog en varsin cigg och delade på de sista vattnet och samlade lite power för hemvägen...
Tillslut bestämde vi oss för att gå tllbaka... Det tog emot att se hela långa vägen och att veta att vi verkligen va tvugna att gå den för att komma tillbaka....
De va ju bara o bita i det sura äpplet och börja vandra...
När vi äntligen kommit hem så tänkte vi ta ett mysigt varmt bad och bara njuta... Tyvärr klarade inte min känsliga kropp av den enorma hettan... De blev alldeles för varmt... Ja trodde ja skulle svimma.. Så istället förr att njuta av ett mysigt bad, blev de mest en pina med svett och hjärtklappningar och en plus på 350+...
Efter badet bestämde vi oss för att titta på en film.. Men som mina underbara kompisar redan vet, så är jag ju ingen hejjare på o hålla mej vaken... Så som vanligt somnade ja efter ett tag... Och vaknade av att Samuel försökte väcka mej.. Och när han väl lyckades så hade jag så förbannat ont i mit öra, då det hade legat dubbelvikt..
Sen blev de sänggång...
På söndagen vaknade jag första gången vid 11... Sen vid 12, sen vid 13... Det var jätte mysigt... Även söndagens förmiddag gick åt till att bara njuta av varann... När klockan slog 14.00 blev jag nästan panikslagen... Shit, snart skulle ja ju va tvungen och åka därifrån... Neeeej!!! Efter paniken fick jag värsta rå ångesten, för att vi mestadels sovit bort hela söndagen... Även fast det var otroligt mysigt så villa ja ändå göra nåt... Ja vet bara inte vad...
Sen va vi tvugna och åka och käka, för att sedan bli avvinkad på Örebro station... Efter en matbit på BurgerKing, så gick vi till stationen... Där möttes jag av en stor men ändå irriterande glädje... TÅGET VA FÖRSENAT 40 MINUTER =) =)... De betydde ju att ja skulle få vara me Samuel ett tag till =)

Helgen som kommer ska jag åka dit igen=) Jag längtar!

Massa Pussar En Kär Bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0