Min nya vän!

Vi kan kalla mej bowlingkungen... Haha...

Tack vare att jag hade en inte allt för svår motståndare =)

Jag o Anders va på Heron och käka o bowla.. Fy vad kul det va, och gud så bra jag var=) haha...
Jag vann 2 serier ((överlägset.. haha)) och Anders vann oxå 2 serier, men den sista hann vi inte spela klart för våran bana va så fruktansvärt seg så tiden hann ta slut...

Den här veckan har gått så himla fort...
I måndags så va Anders här och kolla på film... De va den kvällen...
I tisdags va vi på hockey, fy, det var riktigt kul.. Jag har inte varit på hockey sen ja va 18.. Och de va ju inte igår...
Igår kolla vi på fotbollen.. Dock gick den ju inte så bra...
Och idag har vi varit och käkat och bowlat...
Imorn blir de jobb för hela slanten... iaf 8- 02.00...
Sen på lördag blir det oxå jobb... Men jag behöver ju pengarna till Rom...

Jag har träffat mej en "ny" vän.. En av dom roligaste och umgås med måste ja säga... Tack Anders för att du finns och har fått veckan o gått så fort.. Det var år sen jag hade en så fullspäckad vecka .. Jag hoppas verkligen det kommer hålla i sej..  *KRAAAM*

Nu ska jag sova..

Puss En glad Bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0