Äntligen en kommentar!!

Åhh så glad jag blev idag när jag öppnade min blogg.. Jag hade äntligen fått en kommentar.  Av Zandra =) Till Zandra: Jo det e ju ganska tråkigt på tåget faktiskt=) men nu har dte ju varit semester så de e skönt... Du då, har du gått på sjukskrivning nu?? All lucka med bebisen!! Kram

Idag e det äntligen fredag... Fyyyy sååå sköööööööööönt!!

I dag är det 6 år sen Robin gick bort... Usch det e så hemskt! Det är alldeles för många unga som går bort aldeles för tidigt.. Idag skulle även Anders fyllt 31... Men så blev det sorgligt nog inte... Tänker på hans familj och andra nära och kära!

Såå vad ska denna helg ge??

Jag hörde precos en duns inne hos min gamla granne... Bara han inte ramla.. Han e 80 år... Kanske ska gå över och kolla hur de är... ?

I helgens ska vi börja städa ur den gamla lägenheten.. Fyy så trist!

Nu ska jag kolla på tv en stund...

Förtsätt lämna kommentarer!!

Puss Bitchen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0