Bra avslutning på semestern

Idag åkte vi till Ösmo 08.00.. Vi skulle gå på Folkrace med pappa, syrran o Anton.. Det var verkligen skit kul. Jag älskar folkrace!! Jag har gjort de sen ja va liten, då ja och pappa alltid gick på de..

Vi hade bra väder tills sista heaten... Då spöregnade de och åskade de som faan...

Efter de åkte vi hem till mamma som lagade mat, men vi han inte me o äta för vi ville hem... Så vi packa in Doran i bilen och åkte... Hon var jätte duktigt.. Varken spydde eller sket... ((som hon brukar göra...))

Förresten.. Igår kväll kollade vi på en as bra film.. 10 000 BC.. Rekomenderar den starkt!!

Nu ska vi kolla på film o bara njuta av de sista timmarna innan jobbdax... Jag har världens ångest för och börja jobba imorn.. Känns som semestern nyss började...

♥  Jag älskar Anders!  ♥


Start...


hejjja bubblan!


Så det kan gå....


Volvo


Wrooooom


Prinsen


Prinsen gör grimars...


Oj oj... De blev som så ett par gånger...




Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0