Jag är sååå bra....

... På att shoppa på rea =)


Idag har jag haft en riktigt tuff dag på jobbet.. Usch, ja e helt slut i huvudet! Ja bara orkar inte... 1 Vecka har gått och de känns inte bra!

Efter jobbet mötte ja min vän Sara vid Odenplan. Hon rungde mej precis när ja slutat jobba och frågade när ja slutar.. Vi bestämde oss för att mötas utanför Åhlens vir Odis..
Ja köpte 2 väskor på rean... ena som sklle kostat 299, va nedsatt till 49 kr.... Klippt och skuret.. Den andra skulle kostat 399 men va nedsatt till 149 kr... Så 2 väskor för 198 kr... De kallar ja kap!

Nu ska ja äta för min älskling har lagat mat.... Potatisbullar och bacon =)



Mina nya bags... Den bruna kommer passa skitbra till min jacka som ja har tänkt och köpa....

KOMMENTERA GÄRNA!!!!

Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: marina

Snygga väskor och bra kap....Billigt billigt :-P

2008-08-28 @ 19:52:40
URL: http://Http://marinasinmyheart.blogg.se
Postat av: Zandra

Ja det kan man kalla kap vännen.Skulle oxå vilja köpa en skinnjacka...men ack så dyra dem e.

2008-08-29 @ 11:15:07
Postat av: Anna-Karin

d va så dn såg ut.. jättefin :)

2008-08-30 @ 14:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0