Misshandlad och utan batterier =(

usch idag sitter jag i soffan bakis såm få och dessutom med en svullen kind....

Vi hade jätte kul igår.. Först va vi hos John på förfest.. De va faktiskt rätt då kul.. Men när klockan började närma sej 23 bestämde vi oss för att dra ner till Hamnmaasinet..
Där träffade vi Ale och Katta =) det va ju kul och se dom... ja har inte träffat dom på huuuur länge som helst...
Senare på kvöllen när vi skulle gå hem, kommer det förbi en tjej och ger mej en rak höger rakt på kinden... Jag fatta ingenting vad som hände... Men de va många andra som såg...
Jag hade erkligen varken sagt eller gjort nånting! Faktum  är att jag inte ens sett henne under kvällen.. När både Katta och Anders frågar farför hon slog mej  så svara hon: Du vet vad varför!
Polisen kom och vakterna kom och folk kom ja fattar fortfarande ingenting... Hon blev iaf polisanmäld...
Så nu sitter jag här me svullen kind....

En sak jag blev riktigt arg på igår, va att min kamera dog när jag skulle ta första bilden på kvällen.... Pissigt... Så tyvärr kan ja inte visa nå bilder....



Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0