NERVÖS! med all rätt

Usch.... idag 14.15 ska jag göra magnetröntgen på hjärna och övrerygg... Jag e bajsnervös!! Jag har ju gjort de 2 gånger förut, men då ha ja ju hunnit ladda innan...
Jag hade egentligen fått tid 25/10 men eftersom dom inte ville att jag skulle vänta såpass länge så skyndade dom på de hela..
Dom ringde mej igår och frågade om jag kunde komma idag... Hmm jo ja de e väl mer eller mindre ett måste, eftersom jag inte vill vänta så länge... För tänk OM jag har nåt skit i skallen... *usch usch*
Men de ja e mest nervös för e ju den eviga väntan på svaret.... Ja kommer gå varje dag och tänka: tänk om ja har en tumör, varför ringer dom aldrig, har dom glömt mej osv...

Vi skulle egentligen åkt till pappa o mamma idag och fira pappa och Anton.. men de blev ju inte så nu. Eftersom vi ska på kräftskiva ikväll kan vi inte då heller.. Men imorn efftre vi har haft tvättstugan 7.00 så ska vi åka til dom!!

Nu ska ja ducha och äta lite...



Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0