Power walk =)

Idag skulle jag och min älskling börjat o träna... Men vi orkade fasen inte.. Så vi tog på oss träningskläderna och gick ut och gick istället... Fyy efter 40 minuter va jag genom blöt.... Ja fick ju nästintill springa breve honom...
Men nu känns det helskönt faktiskt...

Imorn gäller det.... Jag får reda på en sak som ja somsagt fortfarande inte kan berätta.. Men håll tummarna och tänk extra mycket på mig imorgon kl 17.00

Ja e fortfarande så himla fundersam på varför den dör bruden som jag trodde va ca 30-32 år... Men som egentligen va 40-45 år slog mej.. Jag har verkligen ingen aning... Antingen tog hon fel på mej och nån annan, eller så fick hon en snetenning och jag var bara på fel plats vid fel tillfälle....

Nu ska jag kolla på tv...

Jag undrar en sak... VART HAR ALLA MINA BESÖKARE TAGIT VÄGEN????


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: marina

ja det skulle vara väldigt kul att hänga på i så fall...

2008-08-19 @ 19:55:56
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/
Postat av: matilda

jag : D

2008-08-20 @ 07:31:29
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0