Söndag igen

Imorse vaknade jag av att Anders skulle gå upp  och sätta på mobilen.. Eftersom vi ska sälja bilen så måste den vara på...
Då hör jag hur han skäller på Doris.. Åhh ja orkar inte tänkte jag och vände mej om..
Då kommer Anders in, och berättar att katten har pissat på badrumsmattan! Åhhh suck.. Då va det baraatt kliva upp ur den varma mysiga sköna sängen och tvätta mattan... =(    Efter det disckade jag kastrullerna och stoppa in lite glas i diskmaskinen...

Igår blev det ingen städning ur gamla lyan... Däremot storstädade vi hela bilen, båte utvändigt och invändigt... Fy så jobbigt det var... Men nu e den ren, och ny polerad=)
Efter städningen igår åkte vi ut till Agdala, där fick vi mat.. Grillat, potatissallad, sallad och svamp.. Mmmm.. Till efterrätt fick vi rabarberpaj... Sååå gott!!!

Nu ska ja äta frulle...


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0