svamp =)

Idag har vi vari o plockat svamp... Vi hitta faktiskt en hel del...
De tråkigaste e ju o rensa skiten... Men de e ju sååååå gott...
Medans jag rensade svampen så lagade Anders maten.. Vi ska äta lasagne... De e ju så himla gott..
Här kommer lite bilder....


Vi träffade på ett gammalt lik... Hmm ja undrar vad det var för ett djur...


Vi hittade en yxa....(?)


Massa små grodor....


Svamp....


Mer svamp...


jag fick en blåklocka av min älskling... Han sa att ja klagar på att jag aldrig får nån blomma....


Mums!! Rensad o väntat på att bli förvälld =)

Nu e mat + svamp klart så nu ska ja äta....
Ikväll ska vi gå ut... Det ska bli så himla roligt... Vi har varit ute 1 gång sen vi kom hem från Thailand i april....


Puss Bitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0