Tvätta och städa

Idag kom jag hem från jobbet 16.45.. Jag ringde Anders och kollade vad han skulle göra, han skulle hjälpa sin pappa och byta nåt på bilen. Han frågade om jag vill följa med, men jag tänkte att det inte skulle ta så lång tid, så jag gick hem och bika tvättis. Så nu håller jag på me de för fullt.. Efter första inkasstet i maskinen gick jag över till Öb för o kolla om dom hade regnkläder. Jag behövde en regnjacka som jag kan ha på jobbet.. Jag hittade ett med både byxa och jacka för 179 kr... KAP tänkte jag.. Jag hitta även en mysdress där som jag också ville ha.. Det e jätte skön och mjuk.. Haha jag shoppar på ÖB... *asg*..
Eftersom sköljmedlet också tog slut köpte jag en sån me...

När jag har lagt upp alla saker på bandet vi kassan börjar hon slå in sakerna.. Regnstället som skulle kosta 179 kr, blev först 0.79 öre... Hmm.. men de ändrade hon för hon såg att det var fel. Istället fick jag betala 79 kr för hela stället.. Hon såg inte att den kosta 179kr haha...
Dessutom höll hon på att ta betalt 69 kr för dressen ja köpte, men de va bara för byxorna. Men det gjorde ingenting...

Jag har dessutom städat här hemma.. Dammsugit och plockat, vikt tvätt och hängt tvätt.. Vårat torksskåp som vi har i tvättis e pytte litet och värdelöst!! Vi har 2 st sånna på mitt jobb.. Men där fungerar dom iaf någotlunda... Här blir det inte torrt för 5 öre...

Nu ska jag ner i tvättis, sen duscha och sova... Jag e dödens trött!!


Puss Bitchen

Kommentarer
Postat av: sonny

hehe jadu ibland får man ju ha tur ^^ kramis på dig ^^

2008-08-10 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0