Vad e de för en dag..

E de en vanlig dag? Nej de e ingen vanlig dag för det är Antons födelsedag, hurra hurra hurra!!

Åhh kan ni förstå att min systerson fyller 4 år!! hur kunde han bli så stor så fort??

Jag ringde honom... Så här lät de..

Jag: Hej Anton! Vad gör du?

Anton: Jag fyller år..

Jag: Har du fått några presenter?

Anton: Nej. Bara ett paket som mamma lagt på min kudde inatt.. De va lego.
             Har du köpt nåt till mej?
Jag: Nej jag har faktisk inte gjort det än.. Vad önskar du dej då?

Anton: Det tänker jag inte säga..

Jag: Men då vet jag ju inte vad du vill ha..

Anton: Jag önskar mej ett stort lego. Köp det. Tack för att du frågade....  Hej då!

Åhh han e så jäkla söt och rolig.. Jag verkligen älskar den krabaten...


Puss Bitchen


Till Anton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0