5 snabba =)

1. Vad tycker du om julfirande? Underbar tradition eller jobbig plåga?
2. Vilka firar du jul med?
3. Har du några "julaftons-måsten" som bara måste vara med varje julafton?
4. Vad är godast på julbordet?
5. Ungefär hur mycket spenderar du på julklappar?

1 Underbar tradition som måste vara likadant varje år.... Jag gillar inte förändringa... Jag vill att allt ska vara som det alltid har varit =)
2. Min familj, (( mamma, pappa, syrran, anton, syrrans kille, syrrans svärföräldra och min sambo ))
3. Jajemensan! Först hem till mamma och pappa.. Kolla på Kalle, medans vi fikar... Sen brikar ja alltid bli lite smågrinig, så då brukar jag gå och lägga mig och sova en stund... (( Inte i år.. Jag kanske har mognat??)) Sen e kalle slut och det är dax för mat... Sen kommer tomten, och vi alla öppnar paket... Sen känns de som julen är över... DÅ går jag alltod över till Ingela och pratar, äter lite och ibland spelar vi spel...
4. Julsking och potatis... De e typ det jag äter... Men allt beror på vilket humör jag är på =)
5. Ojj ganska mycket faktiskt.... Ett par 1000lappar ryker lätt iväg....

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv, ja, visst är det? Det är nog ett par år sen man gjorde det sist =)

2008-12-30 @ 22:15:14
URL: http://joannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0