Åhh jag börjar snart gråta!!

Va tusan va irriterad jag är!!!
Imorse när jag vankade va det första jag gjorde va och ringa kyrkan... Yesssssssssss det datumet vi ville ha va ledigt!!! Yeey!
Aaa tänkte ja och surra lite me Hanna i vöntan på att klockan skulle bli 10 så jag kunde ringa kansliet också... Jag ringde dit... Och prata....
DET VAR BOKAT DEN DAGEN!!!!!!!  Jahapp, vad gör jag nu då??
Hn kunde fixa ett annat datum till oss... Men de va endast om det krisade... Så nu försöker jag få tag på kyrkan för att ändra datumet....
Ska det vara såhär??
Jag har aldrig gift mej förut..
i kommer bli ca 100 gärstet, och då är det bara släkten och dom absolut närmaste vännerna...

Varför kan inte kyrkan, vandrarhemmet och lokalen ha ett sammarbete för?? De vore ju det absolut bästa... Då skulle man ju slippa ringa 70 samtal, varav 30 till samma.. Gaaaah!
Det är tur att jag bara ska gifta mej 1 gång!!!

Nu ska jag ringa kyrkan igen, och sen hoppa in i duschen...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0