Äntligen!

Efter 1000tals försöka till att extracta en film har jag äntligen lyckats!
Muppdata!
Den säger att filmen är 4.7 GB, när den har extractat, men ja har 71 GB ledigt på min data, men då funkar det inte för att den säger att det inte finns tillrckligt med utrymme... ((???)) ahaa??
Ja pröva o extracta på den externa hårdisken me, men de blev likadant där... Tillslut la jag över alla filmer som skulle brännas på den externahårddisken, för att pröva på den lila bärbar...
Mmm de gick ju, men de va ju för enkelt för att vara sant... När jag ska koppla in den externaCD-romen, hittar ja såklart inte strömsladden...
Åhh.. Galen!
Efter massa letande, och massa ryck i olika sladdar hittar ja äntligen den!
Aaa... problem nr2 dyker upp...
Jag har ju inte mitt DVDdecrypter på den datan... Aaa så då va de bara till o ladda ner de me..
Men nu då??
Näpp... Då stod de att den inte hitta nån skiva.... ? ahaa, men den lösningen tog bara 2 sekunder o komma på... SItter alla sladdar i??? Nää där va ju felet...
NU FUNKAR DET!!!

Yees!

Kommentarer
Postat av: Minna

hehe jo jag vet. det e fel på blogg.se för dedär händer me jämna mellanrum men sedan är fixar det sig. beror även på vilken webbläsare man har. nya explorer och firefox ser allting alltid bra ut nästan men använder man gamla explorer blir hela sidan fel.

2008-12-03 @ 14:32:51
URL: http://mipan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahaha aa jag vet, hon är så rolig..



Haha ja det är han. VA?! Har du inte sett den ? Pissbra ju :)



Aaa jag med! Det var så konstigt på nåt sätt

2008-12-03 @ 19:18:32
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0