Bad day!

Idag har ja varit på Huddinge... Igen... Morgonen började med att jag käka frulle och kollade lite bloggar och fejjan innan jag skulle dra..  Jag hade kollat tåget igårkväll, och bestämde mej att jag skulle gå hemifrån 10.15... Men av nån anledning gick jag in på sl och kollade så att det inte va några förseningar på mitt tåg... Men då visade sidan att det inte skulle gå nåt tåg då.. Som den visade dagen innan...
I panik slänger jag halft på mej jackan packar ner de ja behövde och drog... Ja hann... Men när ja kommer till tåget så står de att det visst gick ett tåg efter (( de ja egentligen skulle ta))
Men jahapp.. De va ju bara o gilla läget.. Ja orkade ju inte gå hem igen bara för att vända igen..
Så ja komm till Huddinge typ 5 över halv o tänlkte faan ja känner på mej att jag har värsta turen idag.. Så ja kommer säkert få komma in tidigare.. Men neej... 30 minuter försenat va de.. När ja äntligen kom in så kollade hon lite saker, sen fick ja vänta,, Sen kom en otrevlig sköterska och gjorde färgtest på mej.. Sen fick ja vänta... Läkaren kom me ögondroppar för att vidga pupillerna.. Sen fick ja vänta... Sen komma in o hon kolla... De va som vanligt...
Ja kommer ev få kortison i ögat för att se om de blir bättre... Aa ja vet inte varför.. Men men... Men det blir efter ryggmärgsprovet...
Sen fick ja äntligen åka hem... När ja kom till stationen stod det fullt me poliser där.. Shit, om dom ser mina ögon nu så kommer dom ta mej för narkotikainnehav eller nåt.. Så ja blunda...
Jar ja kom ner på plattformen stängdes dörrarna preics och tåget åkte... Jahapp... ensam och övergiven stod jag där med mina enorma pupiller...
Jag satte mej för att vänta... Då kom nästa kull med poliser igen... Aa då va ja ju tvungen och återigen blunda..

Jag hade verkligen inte turen med mej idag... Det borde jag fattat redan när jag gick upp imorse och började med att tappa ett lock i toastolen.... Fyy va äcklit!!

Nu ska ja börja fixa här hemma... Tänlte dammsuga, fixa skinkan och slå in dom sista julklapparna... Sen om ja hinner kanske dra och träna...
Ikväll ska vi ju fika hemma hos Ullis och Stefan....

Såå pååå återseende dåå =)

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

haha jag gillar att du gav vinet till din mamma... =)

2008-12-23 @ 15:56:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jaa :) Pissbra :)

2008-12-23 @ 20:15:28
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0