Dax o bli privat =o)

DIG:
1. Hur lång är du?
170
2. Vad vill du bli när du bli stor? Välmående
3. Vad pluggar/jobbar du med? Barnskötare
4. Har du långt hår? Njae
5. Vilken hårfärg har du? brun/röd o slingor
6. Sminkar du dig? Oftast
7. Har du haft sex senaste månaden? vad fan e de för fråga?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? haha ja har stulit Anders kallingar o dom e blåa =)
10. Har du kysst någon idag? Nää men pussat massor =)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår.. Då umgicks ja med Zandra
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Ojj jag har inte sovit ho nån kompis på 100 år..
3. Har du kysst nån kompis? Jag hånglar friskt med mina kompisar. gör inte ni det?
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Njaa kompis o kopis..
5. Vem har du varit kompis med längst? Ingela
6. Vem känner dig bäst? Anders
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj ja vet faktiskt inte..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Inte hata, men jag skulle nog säga att den inte faller mej i smakn.. OM kompisen undra föstås
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nä verkligen inte.. Vill ja inte umgås med den så gör ja ju inte de...

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? Haha jag har ju inte hunnit klä på mej ännu, förutom gamla slitna mjukiskläder...
2. Har du bytt om idag? Ne...
3. Favorittröja? De varierar, beroende på vilket humör jag är på
4. Sexigaste klädesplagget på killar? Snygga jeans, så man ser rumpan =)
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Aaa många gånger
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja de brukar ja göra..
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej varför skulle jag göra det?
9. Fulaste plagget killar kan ha? Mycket!
10. Vad använder du för skor? Beror på kläder

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande?
Ja räknar bara de här förhållandet.. Så 1 år och snart 3månader =)
Har du pojkvän/flickvän nu? Japp
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? Ett gott hjärta ;)
Hur ser din drömprins ut? Som han jag är sambos o förlovad med nu =)
Hur många har du haft samlag med? De har väl inen annan än jag med o göra?
Har du varit kär? ja
Har du blivigt sårad? Vem har inte blivit sårad?
Älskar du någon? Japp ♥

 Mitt hjärta slår för Anders ♥

Kommentarer
Postat av: Daniel

E han sexig?

2008-12-12 @ 13:03:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0