Jag har skaffat mej en bilddagbok =)

Såå nu har jag fixat en bilddagbok... HÄR  är adressen dit.. Besök gärna den om du vill =)
Jag kommer använda bilddagboken som en extra server.. Eftersom jag är så grymt dålig på att lägga över alla bilderna på min externa hårddisk.. Ja är mycket bättre på att lägga in dom på olika sidor =/ även fast det tar dubbelt så lång tid...
Jaja...

Idag skulle jag åka ner på stan.... 3 gånger tog jag på mej jacka och skor innan de blev dax... 1a gången va ja tvungen o kissa innan, och jag är alltid ute i sista minuten... Så när jag var klar insåg jag att jag aldrig skulle hinna me tåget.. Då va de bara o klä av sig igen...
2:a gången ja skulle kila iväg, ringde AK precis.. Hon frågade om ja inte kunde vänta en stund så kunde hon förlja me... Okejj...
3dje gången kom jag iväg =) Och då fick jag istället stå och vänta i 10 minuter innan tåget gick... Jahapp... Så kan de bli...

Nere på stan hade jag verkligen ingen lust för o handla nåt... Så vi gick typ och käkade på engång.. Men när jag fyllt på batterierna blev även shoppinglusten större...

De här var vad jag handlade...

En kofta på veromoda... Jag fick den för halva priset för att den hänge på 50% hängaren, och hon visste inte vart den skulle hängt egentligen =) så 100 kr =)

t-shirt fån Vila.... också halva priset,,, såå 100 kr


En skapligt ful bricka... Men den ska jag bara ha smörgåstårta på, så de duger...
Halva priset även på den =) såå 37.5 kr =)

Naomi Campell och Noa- pearl... Även dom på halva priset =)
Dom ska ju stänga Åhlens här, men bara i 2 månader, så dom har hur mycket saker på halvapriset... Nästa allt faktiskt.. KAP!!

Så nu har vi tvättat och varit och stprhandlat....
Jag skrev de här inlägget tidigare idag, men min dator hängde sig.... Så jag fortsatte o skriva nu istället =)

Hoppas alla ni har haft en bra måndag.... Nu ska vi duscha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0