Kalas i Katrineholm

Idag har ju vi varit på kalas i Katrineholm, hos Anders farmor o farfar.... Åhh vilka mysiga människor... Farfar va ju hur pigg som helst, medans farmor va lite mer "trött"..
Ja hoppas iaf att jag blev godkänd =)

De va första gången ja va i Katrineholm... Åhh vilken mysig stad... Där kan ja tänka mej o bo...

Emilia blev antingen åksjuk eller magsjuk... Hon spydde 2 gånger, så ja, Karin, Emilia o Anders tog svärfars bil o åkte hem tidigare...

Väl tillbaka i Södertälje mötte vi upp A-K o hennes kille.. Ja skulle hämta en pälsväst som ja ska köpa av henne...
 Fiin va??

De va 1a gången ja träffade honom.. Andreas hett han.. Han verkar väldigt trevlig av de vi hann se =)

Nu ska vi köpa pizza....

Imorn vill jag att alla mina läsare håller tummarna för mej... Jag ska få reda på vad de är för fel på mitt öga....

Annars ha de vari en helt bra helg... Mycket bilåk bara.., 
Imorn ska ja ringa läkaren ang min armbånge.. Den har ju inte blivit mycket bättre... Dessutom gör de ont ända upp i axeln nu, men förmodligen är de bara för att man inte rör på den så mycket....

That´s the life....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja jag vet :s helt sjukt.. aa det blir det nog :) tack :)

2008-12-07 @ 18:18:12
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Limpan

Sandra hur fixar man bilder å så där fint som du har här högst upp på din blogg?? Krya på dig med armen. Puss puss..

2008-12-08 @ 11:16:28
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Postat av: soeticz / behöver du hjälp med en bloggdesign?

gu va den västen ser mysig ut :)

vill också ha en sån ;o

2008-12-10 @ 01:20:43
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0