Leeeedig =)

Åhh vad skönt! Nu börjagar ja inte jobba igen förrän 8 januari =)

Idag har det varit jätte lugnt på jobbet... Vii har bara haft 7 barn och 3 pedagoger... Lyx kallar jag det =)

Idag har jag börjat pilla bort mina naglar... Elller aa akrylet.. De ser för jävligt ut måste jag säga!! Naglarna under har blivit helt förstörda... Nu e ja istället galet öm i nagelbädden...

Imorn ska ja till Huddinge =/ Känns inte så himla kul faktiskt... Ja ska ju åka själv.... =/ Men så e de...

Hmm jag undrar vart alla mina läsare har tagit vägen... Förut hade ja ca 100 unika... Sen har de inte gått under 50.. Men vadå, idag e de bara 42 st.... *mutter*

Snart e de iaf julafton... O fyy vad jag längtar!! men egentligen mest till att få öppna Anders julklapp =)
Jag låg och undrade vad jag skulle få... Ett par skridskor kom ja fram till... Men de va de inte... Åhh ja e bara för nyfiken...
Nu ska ja ta bort resten av akrylen... =/

Glöm inte lämna en lite kommentar... Jag vill veta vilka alla som läser min blogg är.... Men de e väl bara en dröm....

Kommentarer
Postat av: Sarah

dom bodde där i garaget :)



hahah varför skulle du få skridskor??

2008-12-22 @ 19:21:54
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: ISA - VINN LYXIG ÖVERRASKNING!

sv: Vad härligt!=) Jag har tenta efter jul... så har en massa att göra=(

Stor familj är jättehärligt! Speciellt när man inte bor hemma. Då uppskattar man det mer.



Intervjun var för en praktikplats hos en stor mäklarfirma i Göteborg:) Ska antagligen börja där till sommaren!



KRAM!

2008-12-22 @ 19:44:49
URL: http://isasstyle.blogg.se/
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

Heyhej!

Jag undrar om du behöver hjälp med en bloggdesign eller om du vet nån som behöver en? :)



Ha en trevlig Tisdag :)

2008-12-23 @ 02:56:41
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: emilie

Haha vilken söööt julgran ni har:)

2008-12-23 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0