Shopping =)

Idag efter ja va på Huddinge, mötte vi upp mamma på H&M, ja skulle lämna tillbaka tröjorna.. De va bara den svarta.. Den röda fick jag för ytterligare halva priset.. Så 37.50 betalade jag för den tröjan...

Sen åkte vi till Tumba, till et lågpris "varuhus".. Där köpte ja en Niketröja o massa godis...


Tröja kosta 275 kr =)


Massa gottigodis =)

Dom hade mina favorit godisar! Stjärnor fyllda me peppar och blåfisk!!


När ja kom hem käkade vi potatismos o falukorv...
Medans Anders lagade maten plockade jag undan lite.. Sen hjälptes vi åt o sätta upp min efterlängtade julstjärna... Aaa ja vet att de e lite sent... Men de gör ingenting...

Fint blev de....

Nu har vi ganska mycket  julsaker... Både julstjärnor i fönstret ((blommorna))


En amaryllis och polkagrisar som vi ska ha i vår riktiga julgran =)

och 4 st Hyasinter =)

Jag vill även göra apelsiner med röda band och nejlikor i =) De luktar så gott då =) men de får nog bli till nästa jul...
På fredag ska jag göra lussebullar *äntligen*. Jag har ju inte kunnat göra de innan, har ju lixom inte kunnat röra armen.. Men nu känns den lite bättre....

Jag köpte rosor till Anders idag... Jag hade ju velat haft röda, men dom va slut och jag ville promt köpa dom idag...

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhhh dom där stjärnorna! dom är ju pissgoda! de hade jag glömt bort!

2008-12-10 @ 21:45:30
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: soeticz

sv: åh då ska jag göra det få se om det finns nån snygg där :)

fina bilder! :D

2008-12-10 @ 21:53:24
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0