Sjukskriven

Inatt sov jag inte många timmar... Jag hade så galet ont i armbågen..

I lördags när vi va ute, halkade jag nerför en trappa... Ahaa hon va full! De e väl vad du tänker nu.. Men neeej!
Mina klackar på skorna har blivit en aning utnötta, så spiken sitcker fram under.. Därav halkan... Stål mot stål..

Aaaa iaf, idag ringde ja läkaren, fick en tid 13.30, drog dit...
Jag fivk träffa en jätte trevlig läkare, Marie-Louise hette hon.. Vi prata i ca 10 minuter, sen skicka hon mej en akutremiss till röntgen... Hon va säker på att ja hade en spricka i armbågen.. Men som tur va var det inte det.. Iaf, så fick jag återvända till Luna VC, och hon blev helt paff när hon såg mej där igen... ((Asså, ja skulle tillbaka dit om det inte var någon spricka))
men hon va så säker.. Men hon hade fel.. Det är en kraftig stukning.. Så nu e jag sjukskriven denna vecka. Har de inte blivit bättre till på fredag ska ja tillbaka dit...

Åhh så less ja blir...

Dessutom vägrar jag i vissafall inse att jag behöver hjälp med vissa saker.. JA JAG VET ATT JAG ÄR ENVIS!
Nen som läkarn idag, som ville hjälpa mej på med jackan.. Nej tack, jag klarar det nog... Men då sa hon. - Men Sandra jag har inte bråttom.. Så hjälpte hon mej... Likadant nu när ja skulle bära in min tallrik, bestik och ett glas med mjölk... Fick ja me mej glaset? Nepp, det tog Anders..
Nu ska ja ner i tvättis o kolla om de finns nån tid...


Kommentarer
Postat av: Sarah

ajj! stackare :/



Ja, jag försöker tänka så..

2008-12-01 @ 21:35:51
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0